Kopírování souborů ve Windows XP + SP3

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Pondělí Červen 2 16:23:36 CEST 2008

Hezke odpoledne,

    ja jsem dneska pustila "Obnoveni systemu" a vratila jej do stavu
pred instalaci SP3. A vsechno je v poradku, takze to bylo tou instalaci.
Mozne je to tim, ze na obou dalsich strojich je pristup k internetu a
jsou aktualizovane prubezne. Tento vlastne mel jen SP2 protoze ji jiz
obsahuje na instalcnim CD.

    Diky za rady, ale nejrychlejsi bylo toto.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz