Chce to nejaky poriadny flame... Co tak o jednocipoch? ;-)

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Červen 10 10:45:14 CEST 2008

>Btw co sa tyka toho originalneho zoznamu Weka, je zrejme, ze v dobe ked
>vznikal zo zdrojov tejto konferencie, bolo tu vela ludi ktori pracovali s
>AVR a z nepochopitelnych dovodov su s nimi skopojni :-)

Skuste troska priliat benzinu, preco s nimi treba byt nespokojni?

Este stale to IMHO vyzera tak, ze s AVR tu pracuje vacsina ludi (a zrejme su s nimi teda aj spokojni), to je fakt s ktorym sa treba zmierit. V ramci maximalnej subjektivity by som vsak zoznam rad doplnil aj o minusy, ak tam podla Vas ci kohokolvek ineho patria.

>, PIC poznaju
>minimalne, osembity od Freescale este menej - ktore sa daju mimochodom aj
>kupit, existuju k nim vyvojove nastroje aj HW aj SW, da sa odstartovat s
>investiciou do jedneho MCU - , co robi ten zoznam velmi nevyvazenym a
>tendencnym, ale zas co sa da cakat na pode kolegu Weka, ktory je sam
>jednocipovo nevyvazeny, tendencny, je to jednocipovy rasista a ma
>jednocipovo-xenofobne nazory? ;-))

Heeeeej, to je pravda, k tomu sa hrdo priznavam a na mojej pode to tak bude vyzerat; ale ten zoznam som nepisal ja, dokonca v nom nie je jedina polozka ktoru by som bol napisal ja!

wek