Odp.: Re: Inteligentni elektroinstalace

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Čtvrtek Červenec 31 16:30:56 CEST 2008

> Hm, no, mozno...

Mám zkušenost s rozcházením cca 20 instalací takovýchto regulačních
systému v rodinných (i jiných) domech a můžu říct, že mít k dispozici
grafy pro všechny měřené a akční veličiny je neocenitelná věc.

Zejména ve chvíli, kdy má zákazník pocit, že to funguje "divně" - potom
je otázka chvilky se podívat do grafů na konkrétní okamžik a
kvalifikovaně zkonstatovat, že se systém chová legitimně a nebo naopak
identifikovat konkrétní problém a řešit ho.

Na druhou stranu dlužno říct, že pokud má ty grafy k dispozici také
zákazník (což u našich systémů obvykle má), tak potom v tom vidí i
drobné chybičky regulace, které by jinak vůbec nezaznamenal - je to
zkrátka hodně "průhledné".

Lukáš Grepl