Hudba k volnemu pouziti

Wagsoft v_wagner@wagsoft.cz
Čtvrtek Červenec 31 14:30:22 CEST 2008

Kdysi v dobách 8-mi rychlostních vypalovaček CD jsme k jedné (tuším byla
od HP) dostali jako bundle software, ve kterém se během pár minut dal
naklikat docela slušněj song. Ač nemám hudebního vzdělání, napoprve se
mi tam tehdy podařilo nkalikat cosi, co mi pak nikdo nevěřil, že jsme
toho autorem. Byl to fajn softík. Mělo to v názvu slovo ACID a tuším, že
následovník toho je zde:
http://www.sonycreativesoftware.com/musicstudio
Taky je tam Acid Xpress a ten by měl být FREE.

Výsledky tvorby mnoha lidí jsou pak tady:
http://www.acidplanet.com/artist.asp?PID=1140053&T=7325

V.Wagner