Ovládání 433 MHz

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červenec 31 12:55:13 CEST 2008

Ja jsem pouzival jen ty levne AM moduly od Aurelu a tam byl problem
jiny. Krome maximalni frekvence modulace on-off, ktera byla kolem 4kHz
nebylo zadne jine omezeni na Tx strane. Omezeni ohledne stridy bylo na
strane Rx, kde byla demodulace udelana pomoci integracniho clanku a bylo
treba zachovavat stridu 1:1, aby se stihnul nabijet integracni
kondenzator. Ze by to melo vliv na dosah jsem nezaznamenal.

Radek Vicek