Odp.: Re: Inteligentni elektroinstalace

hw@itherm.cz hw@itherm.cz
Čtvrtek Červenec 31 11:38:55 CEST 2008

Penize to nebude stat zadne navic, v PLC je vlozena RSMMC karta na ktere
jsou webovky a samotne PLC umi pracovat s filesystemem a zapisovat do
souboru.
takze logovani bude jen jedna z uloh ktera pravidelne zapise stavy do toho
file.

Navic logovani hodnot urcite usetri hodne moc casu pri hledani ruznych
zahadnych stavu regulace, zaregulovani systemu, hledani vazeb.

Pavel