Re: Ovládání 433 MHz

Tomas Chvatal tchvatal@ezop.cz
Čtvrtek Červenec 31 11:17:26 CEST 2008

Ja jsem delal vzdycky jen s moduly co maji AM modulaci (tusim ze ASK).
Tam pokud byla na vstupu log.0., oscik proste nekmital a modul odebiral 0.0,
takze mohl byt furt na napajeni. U FM modulu netusim.

Jinak do tech modulu by se pro dosazeni max.vzdalenosti mel posilat signal
se
stridou 1:1, coz rs232 jaksi neni. Ale pro aplikace bez pozadavku dosahu to
je pouzitelne.

Nevite nekdo o kolik se muze cca zmenit dosah pokud bych tu RSku necim
zmenil na 1:1 ?

s přáním hezkého dne
Tomáš Chvátal
EZOP Praha s.r.o.
tel./fax.: 257320853
tel.: 257320555
tel.: 257320403
www.ezop.cz
tchvatal@ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "pavlp pavel" <pa-vep@atlas.cz>
Komu: <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 31. července 2008 6:54
Předmět: RE: Ovládání 433 MHz

Taky jsem nasadil sestavu vysílač,přijímač, myslím nějak TX4MSI , vysílač na
výstup Tx seriové linky z MCU a přijímač na převodník RS232 a do PDA.
Zajímalo by mne, zda se má vysílač připojit na napájecí napětí jen když chci
vysílat nebo může být trvale připojen. Také uvažuji, že bych pomocí MCU
přijímal povely, nebudou se oba vysílače rušit ? Nebo s nimi zacházet jako
třeba s RS485, povolovat vysílání (připojit na napájení) jen když je potřeba
a v klidu být přeplý na příjem a sledovat dění od PDA jako master.

PP