Sirka pasma digitalnich osciloskopu

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Čtvrtek Červenec 31 10:04:36 CEST 2008

merania mojho prototypu boli uverejnene s konstrukciou
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/dds/measurements/meas_comparator.html.
Pokial ste pouzili rovnake suciastky tak vas modul by mal byt rovnaky.
Merane osciloskopom LeCroy WaveRunner 64Xi, 600MHz, 20Gsps. Skuste to
porovnat. Zo skusenosti s tymto osciloskopom (porovnavali sme 5ns pulzy
na tomto, inom digitalnom a 1GHz analogovom) si dovolim povedat ze
nekeca :-)
b.