OT: Hudba k volnemu pouziti

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Červenec 30 20:48:40 CEST 2008

Hezky vecer,

    omlouvam se za dalsi OT a rozhodne nechci rozpoutat nejake vasne a
hadky, proto PROSIM jen o diskusi k veci a ne o hadky.

    Letos budu pro nas tabor opet delat DVD s fotkami a protoze mne uz
vytaci hudba generovana programem PhotoStory, tak hledam neco jineho,
cim tuto nahradit. Nasla jsem i nejake "royalty free" nahravky, ale za
tak silene penize, ze to proste nelze.

    Existuje nejaka legalni moznost jak za rozumne koruny neco ziskat? A
nebo existuje nejaky program, ktery dovedu hudbu vygenerovat, ale proste
jinou nez mnou pouzivany program? Umelo to Pinacle Studio, ale to nemam
a ani mit nechci, je to moloch a navic je drahy. Tedka jsem zkusila
VideoSpin a ten to neumi. Nehledam jen Freeware, neni problem program
koupit, ale ja nenasla zatim nic rozumneho. Jen ty hotove nahravky a
smycky, ale dat za jednu pisnicku 16000 (sestnact tisic) se mi opravdu
nechce.

    Budu moc rada za rady, sice mne napadlo udelat to letos bez hudby i
bez zvuku (at si to slysici take zkusi :-) ) ale to by asi neproslo,
takze to nejak musim vyresit, jenze to co leze z PhotoStory mi uz leze
krkem.

    Predem moc dekuji a omlouvam se za OT.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz