Fw: Robotour 2008 - uzaverka registraci

Petr Kubáč petrkubac@802.cz
Středa Červenec 30 19:32:24 CEST 2008

Dovolil bych si upozornit, ze hlavní organizator Robotour - tedy soutez
outdoor robotu - Martin Dlouhy pripomina  v roboticke konferenci, ze se
blizi konec registrace na Robotour 2008

Protoze tady na HW listu se na jare rysoval velice silny tym stavejici
mikrometricky presneho robota, dovoluji si jeho upozorneni preposlat, aby se
mohli zdejsi robotici taky prihlasit.

Pokud by outdoor robot nahodou nevysel tak stale plati moje furiantska
nabidka - ze flasku ma u me kazdy z HW listu kdo me porazi v Mini -Sumu  na
robotickem dnu v kvetnu 2009  Pepu Szylara a Sasu Svobodovou v to pocitaje
(ti jsou ostatne jedini, kterych se opravdu bojim )

Zdravi Petr Kubac