snimace teploty - pripojeni

Richard Balogh balogh@elf.stuba.sk
Úterý Červenec 29 18:14:36 CEST 2008

> Mám takový hloupý dotaz, kde bych mohl najít nějaký podrobný popis jak
> připojit platinové odporové snímače teploty k systému s mikroprocesorem
> a jak s jejich pomocí

Ak sa vam nechce trapit s analogovou castou, potom napr. AD693, XTR103,
potom prevediete prud na napatie pre A/D prevodnik na odpore 500 Ohm,
alebo dokonca mozete pouzit spickovy obvod AD1B60 ktory konci seriovou linkou.
Tieto vsetky obvody uz obsahuju linearizacnu cast.

Ale ako vam uz radili ostatni, je to kanon na vrabce. Pt100 sa pouziva v priemysle
ako standard, ale hlavne kvoli stabilite a standardu.

Richard Balogh