snimace teploty - pripojeni

pyrin@volny.cz pyrin@volny.cz
Úterý Červenec 29 17:41:40 CEST 2008

Prohnat operákem mám na mysli se zesílením 1:1 (oddělit) a potom zesílit na vstupní rozsah převodíku.
pyrin
  ----- Original Message -----
  From: dasl@tchibo.cz
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Tuesday, July 29, 2008 4:27 PM
  Subject: RE: snimace teploty - pripojeni

  Jistě,
  soustavu teplovodního krbu, Aku nádrží a rozvodu ústředního topení,
  vstpuní veličiny jsou víceméně teploty vody v různých částech sytému,
  případně teplota vzduchu v místnostech apod. Výstupní veličiny jsou
  většinou logického typu - zavřít/otevřít ventil, zapnout čerpadlo na I/II/II stupeň
  apod. Jde spíše o takový řídící systém pro komplexní topnou soustavu.
  Plus samozřejmě nějaké týdenní programování a ovládání od obsluhy...

  Nebráním se jakémukoliv čidlu, které vyhoví a bude dostupné, klidně Pt1000 nebo i
  polovodičové.
  Díval jsem se například na sortiment čidel fy SENSIT, třeba Pt snímače
  do 400st. - tady: http://www.sensit.cz/images/stories/dokumenty/pdf/28_9.pdf

  Prohnat operákem máte na mysli nějaké zesílení, nebo spíš impedanční
  oddělení sledovačem ?

  D.Š.