SIL: Pojistky a nadproudova ochrana

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Úterý Červenec 29 08:44:17 CEST 2008

Já naopak zastávám názor že necelý počet závitů na trafu není možný.
A k přepalování pojistky jsem vymyslel tyto teorie:
-Někdo tam dal menší pojistky (třeba proto že jiné neměl) a při dalších výměnách se dávají stále stejné
-Závažná chyba: Kompresor je zadřený, nebo se mu proráží vynutí.
-Kompresor pracuje do většího protitlaku než na jaký byl konstruován, třeba i závada senzoru tlaku
-Zakolísání napětí v sítí, třeba bodová svářečka přetíží jednu z fází která jde do motoru.
Lubor