Aky programatorsky editor v Linuxoch

Bitovod hw@prelude.cz
Pondělí Červenec 28 14:03:16 CEST 2008

1) ano, idiotska lokalizace tam je, coz je ovsem vsechno, co o ni vim, ted
jsem se snazil najit, kde se to da preklopit alespon do EN a nenasel, zrejme
se tgo ridi pomoci locale.
2) aha, toho jsem si nevsimnul, pisu Courierem,
3) pomuze zmenseni fontu, ovsem ty mezery mezi radky se zase o tolik
nezmensi,
4) bohuzel...

Na win je verze o neco starsi, nez na linuxech, primarne je to linuxove. No
a nedovarene... Dela to presne to, co potrebuju a nic navic a ze sve hlavy,
je to zadarmo a jestli nekde necemu budu rikat "New file" nabo "Novy soubor"
je mi srdecne ukradene. A bude mi to tedy ukradene presne do te doby, nez
tam zamotaj nejakou thajstinu :)

No nic, nevyhovuje, zkousejte dal.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 28, 2008 1:25 PM
Subject: Re: Aky programatorsky editor v Linuxoch

Tak som si ho narychlo nainstaloval vo win.... veeeelmi nedovarene...
1. ako odstranit idiotsku lokalizaciu (v rolete File je v 1. riadku "Novy",
v 2. je "New with Template" atd.)?
2. v setupe nejde nastavit bitmapovy font, len truetypove; kupodivu vo
View-change font to ide, ale len pre editor
3. v status okne pouziva idiotsky velke medzery medzi riadkami
4. nema cislovane bookmarky (uznavam ze to nema takmer ziadny editor okrem
tych Borlandovskych a seteditu)

A to som to mal otvorene len 5 minut... A ocakavam, ze v tom linuxe to
nebude o nic lepsie, prave naopak...

Skusali ste dakedy ten setedit?

wek