RE: RE: AD7710 - nulováníAD převodníkuu

pavlp pavel pa-vep@atlas.cz
Pondělí Červenec 28 06:40:59 CEST 2008

Pročet jsem X krát,configuraci a vše okolo všech kalibrací mám ale nepomáhá to, oba dva kanály mají setlý spodní kombinaci digitů jak přibité. Průser je, že již nemám druhý AD na ověření.
Dokonce jsem šiboval externí referencí / VBIAS a taky nic. A i na oscilu jsem ručně vyčítal data pomocí druhé stopy s SCLK. Je to tam jak přibité.

vývoj software   http://visualprog.cz