Aky programatorsky editor v Linuxoch

dejfson dejfson@gmail.com
Neděle Červenec 27 12:58:13 CEST 2008

Prominte prosim, take nechci zadelavat na flame, spis me zajimalo o
jake funkce editoru mate konkretne zajem ze v kdevelop nejsou a proto
je s nim 'spatna produktivita'. Narodil od napr. navrhovaneho Kate je
mnohem dal. Proto by me zajimalo co
se mysli tim 'uroven komfortu' a ze 'je pozadu a to pri praci
zdrzuje'. Mozna kdybychom to vedeli, nakonec bychom zjistili ze ten
kdevelop neni tak hrozny. Me se treba nezamlouva editor v MSVC. Jeden
z duvodu je
napr. zpusob jakym je udelany class wizard, nedokazal jsem jej donutit
aby mi napr. pri vkladani funkci zadeklaroval msvc2005 promennou jako
'const CString&' bez toho ani by spadnul, nebo jsem jej napr.
nedonutil
aby mi pri zalozeni nove funkce vygeneroval template pro doxygen tak,
abych jmena promennych nemusel psat.

Ja se o to zajimam z toho duvodu, ze jsem kdysi davno s kdevelop
teamem take trochu spolupracoval a tudiz chapu pozici jeho vyvojaru.
Jestlize reknete ze tento produkt je pozadu, byl bych ocekaval ze
reknete proc je pozadu a co Vam na nem konkretne vadi. Neb tak se s
tim da neco delat. Vase poznamky na adresu tohoto produktu nerikaji
nic o tom co by se na tom melo zmenit aby se uzivatelum kdevelop jevil
jako pokrocily. Za soucasnych okolnosti me nenapada jaky editor bych
Vam mohl doporucik krome KDEvelop, protoze jste nerekl Vase pozadavky
(a pozadavky ktere KDevelop nesplnuje).

Ja v kdevelopu pracuji hodne, pokud vyrabim sw na PC. Bohuzel v mem
instutu je nastaveni cross-compilacniho prostredi na PPC pod linuxem
dost obtizne, tak jsem nucen pouzivat emacs jako vyvojove prostredi
(ne ze bych si stezoval, emacs je pouze uplne jiny nez vsechno na co
jsem narazil, ale napr. kod VHDL bych bez nej nenapsal). Pro vsechno
ostatni pouzivam kdevelop

d.