vikend: analogove syntezatory

Peter Bosnak lajost@zoznam.sk
Neděle Červenec 27 11:21:51 CEST 2008

Môj kolega ho vtedy robil.Pokiaľ si pamätám,tak tam boli väčšinou 741 a
bežné BC.Bol tam ale nejaký špeciálny tranzistor,mám dojem,že mal v sebe
vyhrievací element,ktorý fungoval ako kvazi termostat, ktorý sa ťažko
zháňal i na Západe.Ale to fungovalo,dokonca ten synťák aj predal nejakej
hudobnej skupine.

                                                             Peter