OT: vice Bluetooth modemu ve WXP

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Sobota Červenec 26 20:46:17 CEST 2008

Já jsem měl BT modem nastavený bez inicializace, potom jsem vytvořil připojení v tom připojení jsem vybral BT modem a dovolilo mi to modem inicializovat jen pro toto připojení. Takto jsem to používal pro Eurotel a Paegas, v závislosti na dastupnosti signálu. Fungovalo to v pohodě. Jěště si vzpomínám, že v nižší úrovni nastavení modemu nesměla být žádná inicializace.
S pozdravem,
                     Miloš Dašek

  ----- Original Message -----
  From: Jirka MWW
  To: HW-news
  Sent: Saturday, July 26, 2008 8:27 PM
  Subject: Re: OT: vice Bluetooth modemu ve WXP

  Bohužel ve správci zařízení je napsáno jen DELL 350 Wireless bluetoth module,
  takže nemám, kde bych pohledal. U předchozího notebooku to byla myslím Toshiba,
  tam nebyly ovladače instalované vůbec, takže jsem je stáhl a bylo to O.K.
  Tady fakt nevím jak dál. Zatím to nastavení přepisuju v nastavení modemu pěšky.