OT: vice Bluetooth modemu ve WXP

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Sobota Červenec 26 20:27:32 CEST 2008

Bohužel ve správci zařízení je napsáno jen DELL 350 Wireless bluetoth
module,
takže nemám, kde bych pohledal. U předchozího notebooku to byla myslím
Toshiba,
tam nebyly ovladače instalované vůbec, takže jsem je stáhl a bylo to O.K.
Tady fakt nevím jak dál. Zatím to nastavení přepisuju v nastavení modemu
pěšky.