Eclipse + AVR dotaz

Karel Minarčík karel.minarcik@seznam.cz
Sobota Červenec 26 16:40:48 CEST 2008

Zdravím
potřeboval bych poradit s eclipse
mám nainstalováno:  eclipse-cpp-ganymede-win32.zip a do něj plugin:
de.innot.avreclipse-2.2.0.20080618PRD.zip
Založím nový projekt, nový c soubor, napíšu krátký program, přeložím,
překlad je ok.
Pak třeba kdekoliv napíšu v programu jakoukoliv blbost - chybu,
přeložím, překlad je pořád OK?
Chyba se ukáže až když kliknu na c soubor vlevo v Project Exploreru a
dám refresh....
To mám jako refreshovat po každé změně souboru???!
Dále mi nejede naprogramování AVR, při stisku tlačítka AVR se šipkou, mi
píše:
"The current selection does not contain anything that can be uploaded
with AVRDude"
přitom .hex v projektu je...,  Debugger také nejede píše "Launch failed"
Co dělám špatně? Není někde návod od "počátku"?
Díky Karel