Kabel SFTP

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Červenec 26 09:34:16 CEST 2008

Mam tam zasuvku s barevnym znacenim, takze chyba by tam nemeka byt,
Jeste zkusim zprovoznit jednu zasuvku se stejnym kabel, pokud to nepujde tak je vadny kabel nebo zasuvka. ¨
Michal

  ----- Original Message -----
  From: Petr Zapadlo
  To: HW-news
  Sent: Friday, July 25, 2008 5:43 PM
  Subject: Re: Kabel SFTP

  Takto se to chova kdyz se blbe rozhodi parovani dratku. Nelze to mit ohmicky (stejnosmerne) zapojene stejne, musi se dodrzet signaly  jak maji jit do paru.

  TJ zleva RJ45:
  Bilo oranzova
  Oranzova
  Bilozelena
  Modra
  Bilo modra
  Zelena
  Bilohneda
  Hneda

  Pokud se to da tak jak to na prvni pohled svadi:
  BO,O,BZ,Z,BM,M,BH,H

  tak to nejede. ETH jede po dratech 1,2 a 3,6 a pokud to neni presne praovane (tj 1,2 - prvni par, 3,6 -druhy par)

  tak to dela presne co pisete

  S pozdravem
  zapik