OT: vice Bluetooth modemu ve WXP

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Červenec 26 01:29:25 CEST 2008

Dell má bohužel spoustu softwarových věcí řešených dost bazmekoidně.
Notebooky super, biosy oproti konkurenci taky super, ale ten software
(především k driverům) je dost hrozný. U toho BT bych zkusil najít jiný
drivery, výrobce by mohla být Toshiba, jejich ovládací software byl rozhodně
lepší než ten od Dellu...