WiFi router

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Červenec 25 23:08:15 CEST 2008

Radim Götz napsal(a):

>To co pisete je sice pravda , nemusite me to psat v oboru se orinetuji.
>Je zde pouze jeden aspekt , vy to sypete ziskovou , presne nasmerovanou
>antenou na AP providera a to uplne zbytecne .

Zbytecne ne, ja ten signal pouziju pro sebe. Pravda, zbytecne to peru
zpet na AP.

>A jeste tu prasecinu zde
>prezentujete jako radu ostatnim.

Psal jsem to jako jednu z levnych moznosti, kterou jsem v praxi
vyzkousel dle:
http://802.11b.cz/ACCESS-POINTY/OVISLINK-WL-5460AP-A-NOVY-FIMWARE-S-FUNKCI-WISP-MODE.html
http://802.11b.cz/ACCESS-POINTY%5CNASTAVENI-WISP-MODE-A-ENABLE-UNIVERSAL-REPEATER.html
Dle vas je  ten mod je v zarizenich k nicemu? Neboli mame tady jednu
funkci, ale nepouzivat, je to spatne?
Ano mohu¨si pustit doma lokalni vsesmerove AP na dalsim kanale  a tim
zas zaberu v okoli dalsi kanal. Mozna to vypada jako mensi zlo :-)

Uvedomte si ze tezko asi nastane pripad kdy nekdo nasmeruje ziskovou

>antenu na AP providera , nastavi stejny kanal a bude na nej vzdy po
>obslouzeni
>klienta sypat stejne pakety jen s jinym ssid.

 Pokud to ma jine SSID, je jedno, jestli jsou pakety stejne nebo jine. A
je jedno, jestli to je vzdy  po obslouzeni klienta, nebo v jiny cas.
Naopak casove je to jen bezprostredne pri komunikaci s onim klientem,
jindy ne.....To je "setrnejsi" , nez kdyz se prez vedlejsi spoj na
stejnem kanale nekdo hrne trvale nepretrzite velky objem dat. Pokud
tenhle signal bude silnejsi bude mnohem skodlivejsi. I kdyz pravda, ja
mam moznost to vyresit elegantneji, ale  ten vedlejsi rusivejsi spoj
musi zustat.

Jeste k te prasecine, je fakt, ze to neni uplne super reseni. Ja beru
jako prasecinu a na wifi naprosto beznou praxi, ze nejaky radoby
provider poskytuje placeny internet prez medium, ktere proste nemuze
zabezecit ( uz treba kvuli vyseuvedenemu prikladu) kvalitni a tvanlivy
spoj.