WiFi router

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Pátek Červenec 25 17:32:27 CEST 2008

U toho wifi zarizeni se to da pochopit tak, ze se nekde ve svete vyrabi
dalsi varianta  tak, ze misto konektoru je to pripojene na tu druhou
antenu.
( do dutiny anteny pak strceny  lambda/4 dratek.)
Nekde jinde jim lisuji krabicky, a uz se nevyplati tu "nefunkcni" antenu
demontovat a zaslepit otvor jinak u verze s R-SMA konektorem.
Takovych bazmeku je hafo, kde se dela univerzalni case a do nej ozazuje
qvanta ruznyho hw :-) Cloveka pak matou nefunkcni konektory, nebo
popsane zaslepene dirky.