WiFi router

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Červenec 25 14:08:18 CEST 2008

Tohle zjistíte nejlíp z manuálu od konkrétního zařízení (tím myslím
když si ho stáhnete z webu), dvě antény ještě neznamenají dvě
samostatné wifi části. Osobně bych to asi vyřešil tak, že bych vzal
dvě wifi APčka, jedno v režimu klient hodil na ten balkón a druhé v
režimu AP někam do bytu/domu. A propojil bych je ethernetem,
samozřejmě.

P.K.