meranie prudu prudovym trafom

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Pátek Červenec 25 13:20:34 CEST 2008

Tu nelinearitu pri malych prudoch mate skor pri velkom zatazovacom
odpore, nie?
Vidite, to mi nenapadlo, ked ten primar (ktorym tecie merany prud)
urobim viaczavitovy (doteraz som len prestrkoval drot, princip ako je to
v kliestaku), tak si zvysim signal ktory meriam na sekundare. To musim
otestovat.
PT.