ethernet po kroucenem paru

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Červenec 25 09:19:51 CEST 2008

>Kdyz mi
>ukazete jediny  xDSL modem, ktëry umi ADSL+HDSL+XDSL zmenou nastaveni
>nebo zmenou fw a zmenim nazor.

No, ako vravim, je to uz dost rokov, ale dal som si namahu, vyhladal som meno technika ktory nam to instaloval (to je aj nevyhoda "nekonecneho" zoznamu v palme, ze su tam aj ludia o ktorych som davno zabudol, co su zac a naco som ich tam daval... ;-) ), a vyguglil som si, bol to Ascom Colt Soho. Gugl mi toho vyhodil dost malo o konkretnostiach, ale kupodivu na jednej ceskej stranke je to dost dobre popisane: http://www.isdn.cz/clanek.php?cid=679 , citujem "Nastavení je možné v krocích po 64K,v downstreamu i upstreamu" (na druhej strane tam vznikli nove pismenka do xDSL, a to "RA" a "MS"... ;-) ). Vsimnite si aj cenu (a to je bez DPH, ktora vtedy bola este vyssia nez dnes).

> Na poli xDSL se pohybuju uz od vzniku  a
> zavadeni tehle technologie v CR

Nehnevajte sa, ale teraz mi to uz vobec nie je jasne: ak ste taky odbornik, preco ste sa na zaciatku vlastne na tieto modemy vobec pytali?

wek