Re: Videoreportáž: Jak se vyrábí základní desky

David Vrbicka david.vrbicka@klikni.cz
Pátek Červenec 25 08:58:37 CEST 2008

stridaji se a to podle typu od nekolika hodin az po smeny nebo i treba tyden
u veci jako je baleni
opravuje se cca 3-5% vsech zakladnich desek, nejcasteji chybi nejaka
soucastka, ktera se pri pajeni ohne, naprimi, zapaji nakrivo atd.
podobne linky ale o neco mensi jsou i v CR

David