ethernet po kroucenem paru

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pátek Červenec 25 08:44:45 CEST 2008

Jednak toto; druhak leased-line modem ktoreho treba nakopavat AT prikazmi je nanic - musi sa snazit o spojenie okamzite po zapnuti a tiez musi vediet, ci je volajuci a ci volany.

Ja viem ze to je "len" firmware a "len" mierna modifikacia v linkovych obvodoch, ale to nie je nahoda ze sa to tak vyrabalo. Modemy ktore vedeli aj dialup aj leased line sa predavali podstatne (niekolkonasobne) drahsie.

Ten xDSL modem co som spominal bol v casoch, ked este zrejme cely bordel okolo tohoto bol v plienkach (okolo roku 2000) a pokojne mohol mat proprietarnu, nestandardnu implementaciu, kde nevidim pricinu preco by nemohol byt nastavitelny aj asymetricky. Bolo to davno a nepamatam sa ani na meno vyrobcu - nebol to ziaden mamut prave naopak. Nechcem sa na tuto temu dalej hadat lebo to k nicomu nevedie. Nemam prehlad v sucasnej ponuke na trhu takychto zariadeni, a ani ma to az tak velmi nezaujima.

wek