Re: Videoreportáž: Jak se vyrábí základní desky

dejfson dejfson@gmail.com
Čtvrtek Červenec 24 22:18:17 CEST 2008

velice zajimave je tam to testovani desek. predpokladam ze na kazde
desce a na kazde te karte kterou tam pri zahorovani vlozi je jtag
bscan controller a ty piny na desce sleduji
na jednotlivych testovacich bodech signaly. taky uz jsem premyslel ze
bych neco takoveho priste na desce vyrobil. kolega tady ma jtag
kontroler i s tim mechanismem na piny.
 je ovsem otazka jestli se to pro maloseriovou vyrobu vyplati (=max
20kusu), hlavne kolik prace da napsat ty testovaci vektory.

d.