meranie prudu prudovym trafom

peter tesar peter.tesar@centrum.sk
Čtvrtek Červenec 24 17:55:28 CEST 2008

To by stacilo takto, viac-menej informativne, merat len v jednej fazi,
je to naprosto symetricky spotrebic (3f destilak na vodu).
Len ked pripojim cez bocnik a nan merak, samozrejme jednosmerny,
usmerneniu sa nevyhnem a to pri ubytku par 10, max. 100 mV na bocniku sa
mi diody ani neotvoria. Ci uvazujem zle?
PT.