Vyhrivani okapu (Bylo:Re: meranie prudu prudovym trafom)

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Čtvrtek Červenec 24 14:56:48 CEST 2008

Mohu se zeptat, kdyz jste se zminil o tech okapech?
Pravidelne kazdou zimu mi mraz roztahne  v nejakem miste svod a ten se
"rozpertluje".  Ted jsem dovnitr dal gumovou hadici a uvidime co se na
zimu stane.
Jen me zaujalo to vase vyhrivani. To 1,5A  dokaze vytapet takovej
masivni vodic jako je pozinkovany, nebo snad medeny okap? Prio odporu
00nic to snad ani nemuze hrat.
Ja jsem potreboval na medenou rouru ( teplovodni) asi  60 A a to byla
hooodne vlazna.