Prodlouzeni analogove pobockove telefonni linky pres IP

Milan Petrasek milan.petrasek@gmail.com
Čtvrtek Červenec 24 13:37:41 CEST 2008

DobrĂ˝ den,

zakoupil jsem dvě uvedená zařízení (Linksys SPA 3102), ale moc nejsem moudrý
z konfigurace, tak aby to fungovalo jako "prodlužovák" analogovýho telefonu.
Jako koncové VoIP zařízení ano, ale to chce SIP providera apod.

Máte s tím někdo zkušenosti a můžete mi prosím pomoci? Úplně "blbuvzdorné"
to asi není, když jsem to zapojil proti sobě a telefon dal do jedné FXněco a
linku do druhé karbičky a FXopačné tak je linka hluchá ..

Předem děkuji

MiP