Re: OT: nabídka práce (i jako úkol pro firmu)

František Burian BuFran@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 24 11:47:01 CEST 2008

jeste pro vystrahu jak by to vypadalo ode mne :-) Tohle je delano pro rucni osazeni, bylo nutne
mit desku co nejmensi, spousta se mi tam toho nelibi ale je to v provozu a bez problemu.

F. Burian