meranie prudu prudovym trafom

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červenec 24 11:24:56 CEST 2008

A je vubec v dnesni dobe nutne se drbat s proudovym trafem pro takovehle
smesne odbery?

HALL sondy od Allegra se delaji jak v provedeni bipolar tak ve velkem
rozsahu proudu az 200A. Izolacni napeti tusim 3.5kV. Vystup je rovnou
napeti 5V (v pripade bipolaru posunuta nula na 2.5V). Cena cca 150Kc v
kusovce.

Radek Vicek