meranie prudu prudovym trafom

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Čtvrtek Červenec 24 10:54:53 CEST 2008

Jak máte udělaný primár ? Nedá se tam přitočit jeden/dva závity ? Já si měřím proud do vyhřívání čtyř okapů (1,5A na každý a mám tam v pohodě namotaný tráfko, usměrňovač, trimr a normální měřáček.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of peter tesar
Sent: Thursday, July 24, 2008 10:14 AM
To: HW-news
Subject: meranie prudu prudovym trafom

Zdravim,
potreboval by som merat 10-20A prud prudovym trafom. Uz som si zistil, ze vhodne trafo dava pri hodnotach prudu, ktore ma zaujimaju, medzi 100-200 mV.
Indikacia by mala byt klasickym rucickovym meradlom 100uA/plna vychylka.
Ako tieto dve veci spojim? Usmerneniu sa nevyhnem, to je jasne, ale zrejme bude musiet do toho byt navlecena dalsia elektronika, napr. OZ na zosilnenie toho signalu z trafa kvoli ubytkom na diodach, nie? Pasivne riesenie zrejme s vyuzitim beznych veci neexistuje.
Diky.
Peter Tesar.