OT zamestnani

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Červenec 23 11:11:36 CEST 2008

No však já taky mluvim německo-anglicky ;) Zato jsem se sám sobě
divil, jak dobře jim rozumim.

Jo a s jednou starší paní jsme si povidali tak, že já anglicky, vona
německy a taky jsme si rozuměli. Jo a taky jsem pracoval v německých
Windows a v německym Elcadu (SW na kreslení elektrických výkresů) a
šlo to.

BTW, slyšel jsem, že "zpívat německy, to je jako plivat krychle", ale
mně to tak hrozný nepřipadá, ne, nezpíval jsem, zato jsem poslouchal
rádio a jednou živou muziku, kapela měla obrovskej úspěch, jelikož
měli v repertoáru asi nějaký německý popový a rockový pecky, takže dav
zpíval s nima. Kromě mě, páč ty jejich hity neznám.

P.K.