OT zamestnani

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 23 10:33:13 CEST 2008

Hmm, to jste stastny clovek. Ja jsem pred 15 lety maturoval z nemciny na
gymplu, a prestoze to mam do Rakouska a Nemecka celkem blizko tak jsem
to totalne zapomnel. Nejhorsi na tom je, ze se celkem vzato jeste dokazu
rozpomenou na ty ruzna modalni slovesa, perfekta a plusquamperfekta (jak
se tvori) a obecne gramatiku, ale totalne se mi do toho pletou ruzna
slovesa a osobni zajmena z anglictiny. Takze kdyz na Nemce vyhrknu smes
anglicko-nemecke hatmatilky tak je z toho jelen a ja si to kolikrat ani
neuvedomuji. :-(

Radek Vicek