OT zamestnani

David Vrbicka david.vrbicka@klikni.cz
Středa Červenec 23 10:03:58 CEST 2008

ano pokulhavani neni problem ale to neznama ze to tak bude platit stale ...
skoro kazda firma ma interni kurzu jazyka
u nas to take na zacatku neni problem ale kdyz za vami bude 4x tydne chodit
ucitelka (sic pekna ale hodne tvrda)
a bude po vas chtit abyste mluvil a mluvil, po mesici vas prihlasi na
internetove videokonference (altera, atmel, actel, freescale pripadne dle
zamereni) tak po pul roce uz zapomenete cesky :-))

David