OT zamestnani

David Vrbicka david.vrbicka@klikni.cz
Středa Červenec 23 09:09:51 CEST 2008

Dobry den
jen odkaz http://www.s3group.com/about-us/careers/latest-opportunities/
velka vyhoda je ze pokud pokulhavate v AN neni to velky problem

ale proc pisu
u nas ve firme mame v soucasne dobe volnych 8 pozic pro vyvojare HW
plosne spoje, vyvoj elektroniky procesory prevazne PowerPC ale i ARM, vyvoj
VF, hradlove pole
a zhruba 12 volnych pozic pro programatoru pro embedded systemy, dobra
znalost C a systemu UNIXovehotypu (Posix API)Cokoliv z nasledujiciho je
plus:Znalost procesoru typu RISC jako PowerPC, ARM, MIPS atd.Low-level
programovani, nejlepe kombinace C/assembler znalost interakce HW/SW a
zaklady digitalni elektroniky
vyborne pracovni podminky, mozne kratkodobe i dlouhodobe pracovni pobyty v
zahranici (USA, UK, Asie, Rusko)
moznost zajisteni ubytovani
volna pracovni doba a dalsi vyhody jako standart
mista pro junior i senior

David Vrbicka