KEELOQ zabezpeceni ( Bylo:Re: Prace : Uprava programu PIC pro KEELOQ)

jan.kuba honza.kuba@gmail.com
Úterý Červenec 22 21:44:11 CEST 2008

Asi jsem se spatne zeptal. Vytvorit encoder ano, ale takovy na ktery by
reagoval neznamy  KEELOQ prijimac?
Vzdy  je to vec "sparovani" a nauceni  toho prislusneho encoderu nebo ne?
 Nebo staci odposlech -- naucit "svuj" prijimac a pote si dle prijmutych
dat vyrobim treba celou sadu encoderů?