[MECH] Kde nechat vyrobit cep?

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Pondělí Červenec 21 23:53:12 CEST 2008

Jestli potřebujete udělat něco konkrétního, tak pošlete náčrtek a já se
zeptám, jestli by to šlo a co za to. Kontakt dát nemohu bez souhlasu
dotyčného (dotyčných).
Vladimír

Sem s nima! :-) Ted vazne, pokud znate nekoho z Brna kdo takoveto veci dela
(a nevadi mu ze ho lidi s podobnyma vecma otravuji :-) a neni moc drahy tak
bych uvital nejaky kontakt (kdyztak treba soukrome), pan Kolin byl opravdu
legenda ale dost z ruky a pro brnaky uz uplne. A navic jestli uz skoncil,
skoro zamackavam slzu :-)

Dusan Dolezal