Prace : Uprava programu PIC pro KEELOQ

Petr King petr.king@atlas.cz
Pondělí Červenec 21 22:11:46 CEST 2008

Zdravim pritomne,
mel bych tady nabidku pro schopneho PICare, nejlepe nekoho, kdo dela s
Hitech C... Mam tady fungujici program pro dekoder keeloq pro PIC16F628A
a potreboval bych jej prepsat pro PIC12F629 - HW je jiz hotovy, cili je
potreba dostat to do malyho PICe. Bohuzel narazim na nejaky problem bud
s malou pameti RAM nebo necim jinym, nevim, nedari se mi, protoze C
pouzivam jen vyjimecne, skoro vubec...

Proto pokud ma nekdo zajem si privydelat, prosim ozvete se soukromne,
domluvime se.
Pripadne bych potreboval napsat dekoder KEELOQ do 12F629, ale upravit
stavajici program od microchip mi prijde rychlejsi, protoze jsem
limitovan rozpoctem.

Petr S.