OT:Husovy nabodenicka, bylo Re: [MECH] Kde nechat vyrobit cep?

Pondělí Červenec 21 08:46:36 CEST 2008

Dobry den,
tam jsou nejake paznaky ?:) osobne kvuli komunikaci na irc a podobnych
chatech preferuji psat bez hacku a carek ale jsem rad ze nepouzivam
treba kanji nebo azbuku. Myslim ze diky UTF by to az tak nemel byt
problem.