Detektor vodicu ve zdi

Vladimir Nerud newlad@centrum.cz
Neděle Červenec 20 10:01:09 CEST 2008

Měřil jsem vzdálenosti, ověřeno běžným metrem, rozdíl max 1cm. Ovšem s
nevýhodami, které má ultrazvukové měření všeobecně, tj. měří to přesně jen
rovné plochy kolmé k vysílanému signálu. Laser toho umí mnohem víc. Ale taky
mnooohem víc stojí.  Hledal jsem trubky a dráty, tam kde jsem o nich věděl,
a našel je tam kde být měly :o). Samozřejmě ta přesnost je úměrná ceně, není
tam žádné nastavení citlivosti, pokud neberu v potaz jakousi autokalibraci.
Ale jak říkám, za tu cenu mi to na doma vyhovuje.
Zkuste, nebo vlastně táta, pár Lídlů obrazit, měli to už jednou, tak je
možné, že teď ještě nějaký zbyl.
Vladimír

Tak to je vazne skoda ze jsem to prosvihl.
Mohl byste blize popsat co jste s nim uz zkousel a jak funguje,
popripade jak jste overil ze to ukazuje to co ma?

Tosa