Detektor vodicu ve zdi

Josef Šíp sip@atlas.cz
Sobota Červenec 19 16:22:38 CEST 2008

Osobne vlastnim tento
http://czptocs.bosch-pt.com/boptocs-cz/Product.jsp;jsessionid=61ABBA76F36DC0
0C0520CD7C83E92031?division=gw&ccat_id=81943&prod_id=9442

Umi rozlisit magneticke a nemagneticke kovy (vyzkouseno), vedeni pod proudem
(vyzkouseno)
navic tusim i drevo (zatim jsem nepotreboval) a jsem s nim spokojeny.
Na netu se da koupit za 2500,- s DPH
Pokud Vas zajima neco konkretniho, ptejte se v pondeli muzu otestovat...

Jozka

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Tošovský
Sent: Saturday, July 19, 2008 2:43 PM
To: HW-news
Subject: Detektor vodicu ve zdi

Preji vsem pekny vikend a mel bych pro vas jeden dotaz.
Tata se me uz po nekolikate ptal jestli nevim o nejakem detektoru vodicu
ve zdech. Sam s tim nemam zkusenosti, tak bych chtel vedet jestli byste
mi nekdo nemohl doporucit co zkusit.
Pozadavky:
Detekce vodicu (kovovych konstrukci) bez napeti v obycejne cihlove zdi
do hloubky nekolika cm
Detekce vodicu pod napetim (jak stridave tak stejnosmerne), ale i pod
nizkym napetim, rekneme 24V
Detekce dreva by byla fajn, ale neni nutna
Cena max jednotky tisic, nebude ho to zivit, chci mu to poridit jen tak
pro radost.