OT Napoveda ke kvizu z minuleho vikendu

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Sobota Červenec 19 15:16:04 CEST 2008

No a pakze to neni vyboj , akorat, ze  s vybuchem ;-)
Kdyz jsem byl na zakladce cca v 6 te tride, tak tentovynalez mel velky
uspech ;-) nazval jsem jej pracovne - vodikovka  a jednalo se o  lahev
od octa  s HCl + alobal , ktery se pak pri vylepsovani nahradil
rektivnejsim zinkem z baterii, odpal byl elektricky pomoci odporoveho
dratku z rezistory z elektronkovych televizi...
Pak zacalo horecne zbrojeni, rozdeleni tridy kluku na dva tabory a
nasledna valka,  dodnes jeden spoluzak ma sram nad okem ostatni bez ujmy
fyzicky, jak to maji s psychikou to nevim ;-)

joooo to byly casy...
LK