[MECH] Kde nechat vyrobit cep?

Serych Jakub Serych@panska.cz
Sobota Červenec 19 13:55:27 CEST 2008

Jste-li prazak, doporucil bych zajit do fotobazaru Pazdera ve Vodickove
ulici. Budto by se Vam mohlo podarit tam najit stejny nebo podobny kus, jaky
potrebujete, nebo tam lze podobne prace objednat.
Vyrabi to podle nakresu pry nejaky starsi pan, dela to perfektne a stoji to
par supu. Nechal jsem si tam vyrabet nestandardni redukcni krouzek mezi
objektivy a stal myslim asi 150 Kc (cerneny dural, perfektne udelany zavit,
zkratka krasna prace).

Jakub Serych