Odesel mi disk.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Červenec 18 17:38:14 CEST 2008

Tak jsem to všechno nafotil:

http://picasaweb.google.com/pavel.kadecka/Seagate

Nejpodobnější tomu vašemu je 80GB, tj. úplně vpravo (poslední tři
fotky jsou detailnější).

Snad vám to pomůže, při měření multimetrem se to chová jako dioda mezi
12V a GND (což ale neznamená, že by to nemohlo být něco jiného a ta
dioda/transil/zenerka zapojená někde jinde v obvodu, ale máte tam i
detail potisku, tak si najděte, co to je ;))

P.K.