Odesel mi disk.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Červenec 18 13:27:06 CEST 2008

Můžu se kouknout, Seagaty mám doma, ale nevim, jestli zrovna 120GB
(nejsem si jistej, jestli je to 120 nebo 160 GB), je tam určitě
podobná deska.

Ale nemusí to být zrovna kondenzátor - mohla by to být dioda, zenerka
nebo transil. Jinak řečeno, zkontrolujte si, jestli je v pořádku
zdroj, může z něj lézt rovnou vyšší napětí a nebo má třeba vyteklý
kondenzátory.

Případně si můžete zkusit najít googlem nějaký obrázky podobnejch
disků. I když asi nebudou dostatečně detailní.

P.K.